Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Κοίτα να δεις...

Που ενώ έχω να κοιμηθώ δεν ξέρω από πότε, και υπό κανονικές συνθήκες θα έπρεπε να έχω ξεραθεί, δεν με παίρνει με τίποτα.
Έχω κάτι ψιλά από νεύρα γαρ.

Και είδα και άκουσα διάφορες απόψεις, αντι-διασπαστικές και καλά...
Σκατά!

Νομίζω πως αυτοί που το σκέφτονται ακόμα κάνουν λάθος.
Έβλεπα στην τιβί τα σκηνικά και ήλπιζα(!!!) πως θα έχουμε κνίτη μπάρμπεκιου.
Και για να πω την αλήθεια δεν με νοιάζει αν θα είναι κνίτης ή σταλινογερόντι ή δεν ξέρω κι εγώ τι. Και ναι, συμφωνώ με το πέσιμο, και πολύ καλά έγινε, μακάρι να τρώγανε κι άλλα!

Όταν κύριε προστάτη του αστικού συστήματος παίρνεις το ρόλο τον ματ να περιμένεις και ίδια αντιμετώπιση, μη σου πω χειρότερη, σίχαμα.
Εσύ ούτε καν πληρώνεσαι.
Χαφιέ.

Και το έχω ξαναπεί, περιφρουρείς με πλάτη τους δικούς σου, φάτσα στον εχθρό...που ήταν η πλάτη τους?
Ο.κ. τα αυτονόητα και άλλη μία ανάρτηση μπας και...

Τα εδώ περιστατικά, δεν θα τα πω, είναι ελάχιστα!

Υπάρχουν κι άλλα (τι δε λέω?) αλλά δε θα τα πιάσω για να μην αποκαφροποιηθώ τελείως.

...μήπως ήρθε η ώρα να μεταναστεύσω ή να πάρω τα βουνά?
Αηδία.

4 σχόλια:

crimes είπε...

...μήπως να μεταναστεύσουν αυτοί και όλο το σινάφι που υπηρετούν?

ήμουν πάνω και τα έζησα τα χθεσινά...ξεφτίλες!!!!

heliconius sara είπε...

το κέρατό τους.............



[ χαιρετώ :) ]

heliconius sara είπε...

‎"Οι παληές αξίες, η πατρίδα, η ιερότητα των εθνικών παραδόσεων και ιδανικών, πέρασαν στον μαζικό εξευτελισμό".
Ριζοσπάστης, 4.7.1934.

Papatragos είπε...

@crimes
Σιγά μην πάνε πουθενά αυτοί, το πολύ πολύ αν χρειαστεί ξαναυπογράφουν και πάμε εμείς, ξέρεις πως πάει ;)

@σάρα
Τις ευλογίες τέκνο μου :)
Το 34?
Έχουν κάνει και πει από τότε, ουουου...