Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Για δες...

Έπεσα αγαπητό ποίμνιο στο simplePostman και σε αυτή την ανάρτηση την οποία για να είμαι ειλικρινής διάβασα διαγώνια και γρήγορα για να φτάσω σε αυτό το βίδεο:




Το οποίο όπως είναι φυσικό μου γύρισε τα μάτια ανάποδα από τα νεύρα.
Αλλά επειδή αυτά είναι για να τα βλέπουμε και να νιώθουμε το μοιράζομαι κι από εδώ μαζί σας.

Και ξανακαταλήγω πως ισχύει παντού, τα ονόματα αλλάζουν μόνο:


...και μετά σκέφτομαι ότι ακούστηκε πως η συγκεκριμένη αφίσα είναι χαφιεδισμός.
Και κάπου εκεί χάνεται το μυαλό μου και αποσύρομαι.
Καλό σας απόγευμα.

4 σχόλια:

Θεία Θ είπε...

(Ρητορική ερώτηση αλλά θα την κάνω)
Αυτός ο "ευυπόληπτος" εγγλέζος δημοσιογράφος αντέχει να ακούει τον εαυτό του σε αυτή την συνέντευξη χωρίς να του έρχεται αηδία;;;
(Επιπλέον endless respect στο αγόρι αυτό)

Papatragos είπε...

Ρητορική, όντως.
Εγώ πάντως δεν αντέχω...
:*

Τσουχτρα είπε...

Άσπρα σκυλιά,μαύρα σκυλιά, όλοι οι σκύλοι μια γενιά !
Έχει κάτι απο Πρετεντεροτρεμοσόμπολο ο μεσιέ ! Πολύ κάτι... Τόσο κάτι που δεν πρέπει να μας αφήσει άφωνους !

Τις καλημέρες μου και την ευχή σας..

Papatragos είπε...

Δεν περίμενα ότι θα το πω κάποτε αυτό, αλλά η αθλιότητα όλων όσων λες μαζί, μοιάζει πταίσμα μπροστά στο ανθρωποειδές του βίδεου.

Την καληνύχτα και την ευχή μου ;)